B-Figuant Utbildning

Tjoooohooooooooo Nu är jag färdig B-Figurant inom Mentalen :D, är sviiiina glad.
 
Nu ser jag verkligen fram emot att utvecklas mer och man ser hunden på ett helt annat sätt när man går olika utbildningar , man blir aldrig fullärd och ju mer jag läser och ju mer jag utbildas och får vara med om olika saker inom hunderiet blir jag mer sugen på att lära mig mer.
Denna gången var det som B figurant på MH och MT.
Men vad gör jag som B figurant?
 
Jo under MH är det spökena som är moment 8 av 9, det är skramlet som är moment 7, överraskningen ( Dumpen) moment 6 och Haren( lilla bytet ) som är moment 3.
 
den 20/4 va vi ett glatt gäng tjejer som blev färdiga B figgar. Helt underbara tjejer vi hade så fruktansvärt roligt, inte en stund var tråkig.
Testledaren var jätte rolig, Beskrivaren var helt orolig, A- figgen var en underbar tjej och så klart hon som utbildade oss var helt underbar som vanligt. Jag saknade faktiskt en person som jag tyckte skulle varit där, MEN han var på Domar konferens inom mentalen, Men även han välkomnade oss alla i gänget välkomna.
 
Under vårt slutprov var det 7 Rottweiler och en Schäfer som beskrevs. God mat var det med och vi hade mega tur med vädret, färg fick jag.
 
Vi får väl se vart man slutar någonstans men jag känner att jag är på rätt väg.
                                 
 
Ha en helt underbar kväll
 
// TeamMala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0