Pet Outlet

I dagens läge är det jätte lätt att beställa i från internet, framför allt om man hittar något snygg till hunden så tickar pengarna och det blir bara dyrare och dyrare. I sådana lägen är det skönt att kunna gå in på internet och veta att pengarna inte flyger i väg till flera 1000, utan man kan mer eller mindre halvera denna summan och få snygga saker till hunden. Denna summa kan halveras inne på Pet Outlet, bra service och en extremt trevlig företagare.
Jag frågade Lasse på Pet Outlet om han ville skriva lite om företaget han startat och det ville han så gärna så.
 
 
Jag ska berätta lite om Pet Outlet o starten.
Jag o en vän satt o pratade om djurbutiker o kom att undra varför finns det inte ngn djurtillbehörs outlet?
Så jag började fundera lite på det.
Det är ju dyrt med djursaker o det ska inte behöva vara.
Det tog väl ca 1 år innan jag hittade bra lokal o leverantörer o sådant som behövs.
Lokal hittade jag i en källare. Egen ingång o bra hyra. sen började jag starta upp hemsidan med lite saker. en del saker som finns hela tiden men mkt byts ut.
Jag söker även mindre leverantörer som inte alla andra har.
många saker jag har har inte andra o det dom har så ligger jag på ca 50% av deras priser.
Är jag dyrare har jag prisgaranti om du kan visa att deras ordinarie priser är billigare än mina.
Jag driver detta helt själv. Försöker vara snabb på att svara o försöker fixa det jag kan . Jag säljer inte hund eller kattmat eller kattsand. Det är för dyrt o inget man kan göra på priset.
Vi finns i Trelleborg men skickar över hela sverige. Har även kunder i Danmark , Norge o Finland.
Vi har funnits nu i 2 år . Tar lite tid för folk att hitta oss men det är ok. För när dom väl hittat oss så kommer dom tillbaka.
Vi har snart största o ovanligaste sortimentet av Julius K9 .
http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21446&art=13256496
 
Vi har precis som första butik i Sverige fått in miljöbajspåsar.
http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21446&art=16595560
 
Det är vi stolta över.
Nu ska vi bara få folket att förstå att vi ska satsa på miljön.
Det var lite om oss. vill ni veta mer är ni välkomna ner till oss.
Men bara för att vi tummar på priset tummar vi INTE på kvalite'n
Mvh Lasse på Pet Outlet
 
       
 
Adress: Söderslättsgatan 80, Trelleborg
Hemsida: http://petoutlet.se/
Gilla även på Facebook: http://www.facebook.com/home.php#!/Petoutlet?fref=ts
 
 
// TeamMala

Kommentarer
Postat av: Enya

Svar: Tusen tack! Är så taggad! :D

2013-04-15 @ 20:13:52
URL: http://agilitypaws.hundpoolen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0