Officiell Lydnadstävling

 
I fredags den 31/5 var jag och Mala på tävling på SBK Malmö avdelning, fy faaan vad nervös jag var. Sagt och gjort tog jag nummerlapp och fick start nummer 1, vad fan är oddsen jag ville verkligen inte ha nummer 1. Mer nervös blev jag.
Under hela tiden kände jag mig välkommen, Domaren och tävlingsledaren var helt underbara, trevliga och roliga.
Vi pratade mellan momenten och tävlingsledaren sa till mig "inte ska du vara nervös detta går ju jätte bra". Samtidigt som jag försökte hålla koll på vad jag skulle göra så höll jag koll på siffervisaren, inte lätt och hålla koll på all, tur man har en hund som sköter sig. I alla fall, allt gick jätte bra och det slutade med riktigt bra poäng. 172 poäng blev det.
Det blev får uppflyttning till 2an samt 3dje placering och stod på pallen gjorde vi.
 
 
 
 
 
 
 Tackar alla funktionärer som gjorde denna dagen en trevlig och rolig dag. Och ni som kom som stöd tackas med. Ingen nämnd och ingen Glömd.
// TeamMala
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Kommentarer
Postat av: feelingsonoff.blogg.se

Heja heja heja! ;)

2013-06-08 @ 22:41:26
URL: http://feelingsonoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0