Tränings tävling Burlöv 5/6

 
Känns som om det ända jag och Mala gjort är Träna tävla träna tävla träna och tävla, men fan det ger resultat.
I Onsdags var det tränings tävling igen och såklart ställde vi upp. Blev väldigt höga poäng och det känns som om våra poäng bara stiger hela tiden, och det känns bra. Nu får man se resultat efter alla timmars träning, känns toppen. Vårt mål är nu LP1 och sen gå över till 2an.
 
Denna dagen tävlade vi inte bara mot 1or utan mot 2or med. Jag och Mala slutade med 175 poäng och en 3dje placering, Inte illa :D.
Starkt jobbat anser jag själv och klappar mig själv på axeln.
Mala var duktig och massor med gott fick hon.
 
 
Efter detta åkte vi och köpte glass jag och 2 andra :) . Gott var det och fy faaan vad jag frös haha. Mala sov gott när vi kom hem.
 
// TeamMala

Kommentarer
Postat av: Carla

Är så glad för era skull! :)
Hoppas Manchita eller Misti kommer snart in på banan... Manchita ligger i alla fall stort steg före Misti än så länge ;)

2013-06-08 @ 22:49:29
URL: http://memyselfanddogs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0