tränings tävling på Burlövs Brukhundsklubb

 
I går ( Onsdag den 15/5) hade jag anmält mig och mala till en tränings tävling i lydnads klass 1.
Det var 10 anmälda med endast 8 startade. Så klart väljer jag alltid den lapp som har det sista numret på sig.
I alla fall Alla ekipage var jätte duktiga och vi hade en trevlig kväll.
 
Malas och Mina resultat per moment:
 
Platsliggning              40
Tandvisning               10
Linförighet               28                      snurrar, hoppar
Läggande                   16                   sakta ner
Inkallande                16                      sne sittt, hopp på förare
Ställande                 27                      sne sitt
Apportering             10     
Hopp över hinder    16                      hopp på förare
Helhet                     8
 
Summa:                 171
 
 
 
 
 
 
1a Pris med en 2a Placering av 8 :) Stolt över min flicka som var hur glad som helst på plan och det är allt som räknas. Pris utdelningen avslutades med en påse med hundsaker och en lite pokal om man kan kalla den för det :)
 
En härlig och rolig kväll som ska göras om :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0